Post by veconvinagasg on Feb 20, 2022 16:10:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fishdom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fishdom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer tokens ▞▞▞
▞▞▞ Fishdom 2022 version ▞▞▞
Uitstekend spel Ik ben er helemaal verslaafd aan, het is moeilijk om het uit te zetten als je het eenmaal begint te spelen!
Download Fishdom MOD Money Apk 2.17.2 voor Android
Ik heb geïnstalleerd nadat ik de advertentie in een ander spel had bekeken. Ik dacht dat het alleen interessant was om erachter te komen dat het totaal anders is dan wat in de advertentie wordt getoond. Ik vind het misleidend en oneerlijk. Duim omlaag
Sommige levels zijn gewoon veel te moeilijk. Als je één zet verwijderd bent van een overwinning en je wilt doorgaan, dan zijn er 9 diamanten nodig om te passen. De niveaus worden behaald met geluk, niet met vaardigheid, wat oké is, maar een niveau 20 keer moeten spelen voordat je geluk hebt, is een grap. Minigames zijn voor vijfjarigen. En het aantal munten dat nodig is voor vooruitgang naarmate het spel vordert, is schandalig. Wil je dat mensen dit spel spelen of gewoon boos worden en stoppen?
Fishdom Hlavolamy ebx
Geweldig spel. Ik zit momenteel echter vast op superhard niveau 6275. Na het bekijken van YouTube-video's lijkt het erop dat er enige inconsistentie is met de startbewegingen. Video's die ik heb bekeken, beginnen met 28 zetten, terwijl ik met 9 begin. Ik begrijp dat updates in de loop van de tijd dingen kunnen veranderen, maar dit lijkt overdreven. Mis ik hier iets?
Het spel is leuk, maar nu is het doel van het spel om spelers 💰 hun geld te laten uitgeven om niveaus te verslaan. De winnende prijs van de teamkist is niet goed meer. Teamtoernooi voor Diamond 💎 is oneerlijk verdeeld. Mijn team heeft slechts 24 spelers, maar de winnende ruit van het Teamtoernooi 💎 verdeelde de ruit nog steeds over 30 spelers. De spelers in het team werken hard om de levels te verslaan en krijgen niet het eerlijke deel van de diamant. Ik ben erg teleurgesteld. Deze redenen zorgen ervoor dat de meeste spelers het spel willen verlaten.
Update: recente beoordelingen: iedereen is geïrriteerd zoals ik. Geen recente beoordelingen zijn goed; allemaal slecht. Ze hebben de gouden pas en het vermogen om powerboosters te krijgen weggenomen zonder te betalen. Akkoord, als ik 50 diamanten heb verdiend in Fishy bank, waarom moet ik ze dan kopen? Was niet gewaarschuwd of zou ze hebben gebruikt: oplichterij. Minigames zijn er te weinig. Harde niveaus zijn altijd moeilijker geweest dan superhard, maar nu zijn alle niveaus, ongeacht de titel, moeilijk. Level 1751 gebruikte bommen & dynamiet combo: 6 zetten over; 2 🧊 nooit vertoond; verloren spel: oplichting!
Deze app gaat van 5 sterren naar 1 zo nu en dan terug vanwege veel verschillende problemen. Maar meestal repareren ze het binnen een redelijke tijd. Was vroeger het meest winstgevende spel. Ik weet het niet meer zeker.. Ik koop de bs niet meer tenzij er 95% korting op is. Serieus, waarom zou je ZO veel vragen voor de speelstukken om het spel te verbeteren? Je verkoopt PLEZIER. Digitaal plezier. Uw kosten zijn bijna nul en u hebt onbeperkte voorraad. U zou waarschijnlijk meer $$ verdienen als u de kosten met 95% verlaagt. Hebzuchtig bedrijf. Maar het spel is leuk.
Fishdom Câu đố hle
Fishdom [5.68.0] APK (MOD, Unlimited Coins) gratis voor ...
... Fishdom 2 ☆ helemaal gratis! Fishdom en nog 1001 andere gratis online Bejeweld spelletjes speel je op 1001 Spelletjes! ... PuzzelBejeweldFishdom 2
Heel, heel moeilijk maar interessant spel. Mijn suggesties zijn dat het spel niet zo moeilijk moet zijn dat je van streek raakt. Maak de niveaus een beetje gemakkelijk. Bedankt
Het spel valt mij erg tegen. Het begint er al mee ,dat het spel heel anders is dan de reclame doet vermoeden.Het is gewoon de zoveelste remake van combinaties /rijen maken.Het is gewoon de zoveelste remake van combinaties /rijen maken. .
Dit is de derde keer dat ik opnieuw begon. De eerste keer duurde het 4 jaar om 9000 niveaus te voltooien, daarna bereikte ik bijna 6000, maar kreeg een nieuwe telefoon en begon opnieuw bijna 2022 En tot volgend jaar, deze game is verslavend uitdagend en kan raak soms gefrustreerd, maar op mijn 66e hou ik van de uitdaging
Fishdom: Deep Dive APK voor Android - app download gratis
Fishdom Swap Puzzle Game
Ik ben nu in level 4643 en krijg het schermpje dat ik de bonuskaart moet kopen niet weg. Ik wil niets kopen, maar gewoon spelen!
Dit is geen leuk of ontspannend spel. Je moet in principe geld uitgeven om vooruit te komen. Als je geen geld uitgeeft, zit je DAGEN achter elkaar hetzelfde niveau opnieuw te spelen. De teambeloningen zijn zielig. Deze ontwikkelaar zal je niet als klant of speler zien, ze zien je gewoon als een melkkoe.
Ik voer dezelfde taken uit als mijn man. We behalen allebei een 3e plaats in hetzelfde toernooi en hij krijgt meer prijzen ga figuur. Ook als een toernooi is afgelopen, heb ik mijn prijs niet ontvangen.
Zou leuk zijn als er in de schelp ook eens wat anders zou zitten. Bijv een leuk kadootje voor in het aquarium. En dat de aller eerste van het niveau geen hamer is. We spelen met een groep van 6 allemaal een hamer. Voorspelbaar
Het heeft fouten! Zeer irritant dat games je erbij willen hebben en toch je "levens" beperken tot 5. Te lang wachten op nieuwe. Seizoen eindigde voor passen met beloningen, dus ik zit vast zonder power-ups, gebeurt de hele tijd. Beloningen die je krijgt voor het behalen van levels zijn zo minimaal als je kunt krijgen. Leuk, maar niet tegelijkertijd vanwege dit alles. En het is niet alsof het wordt geadverteerd als, weet je, dit of dat kiezen om je vis uit de problemen te krijgen. Dat zijn "minigames die zelden opduiken.
Speel dit spel al jaren, maar sinds de meest recente update ben ik klaar met spelen. Te weinig zetten om levels te verslaan zonder te betalen en er komen geen evenementen opdagen, dus ik maak kans op het winnen van diamanten om te betalen om een level te halen. Ik hou van een uitdaging, maar dit is veel meer dan belachelijk! Ik ben op niveau 9051 en verwacht niet verder te gaan.
Sinds gisteren geen geluid meer bij het spel
Heel sjiek spel, ket al e hjil tijdje, moa tiz nu serieus moeilijk ant komn zu... besteed geen geld eraan, geen Facebook, en nu meer moeilijke niveaus van gewone... komen veel bommen in mogen komen ipv al die gratis tijd... wa ben je met 6u als je amper 2levels verder graakt??
Cateau 冒險 gcq
Klantenservice is op geen enkele manier bereikbaar. Je wordt van te ene antwoord antwoord naar t andere gestuurd...en dan weer terug. Heel strandmeester.
stom
Leuk spel, hij start na laatste update niet meer op
Ik hou van dit spel. Ik zou graag meer munten willen krijgen na het verslaan van een level voor ongebruikte explosieven, maar het spel is erg vermakelijk! Houd van mijn vissen! 🐠🐟🐠🐟
Dit spel is leuk om te beginnen zoals de meeste. Voor het grootste deel gemakkelijk winnen. Geen probleem met uitdagende levels, maar op een GEMAKKELIJK niveau verspil je alle 5 levens. Deze spellen zijn allemaal gemanipuleerd voor geld. Het is een gemakkelijkere pil om te slikken als het een moeilijk niveau is .... maar gemakkelijk en kan het niet verslaan in 7 pogingen. Er is iets vreemds en ik bedoel niet de titel.
Sinds de update is het waardeloos, onderwaterrace loopt vast, was als eerste bij level 4505 en nu ben ik bij 4513 en kan ik niets meer aanklikken. Spel al opnieuw gedownload maar het blijft
Waarom komen er zo vaak nieuwe updates? Er zou één update per maand moeten zijn, anders verwijder ik de game. Opnieuw updaten we pas na 7 dagen?

Sinds vandaag laad het spel niet meer. ik heb het spel er afgehaald en erop nieuw op gezet kan nog niet spelen best jammer
Ik hou echt van dit spel
Fishdom Пъзели mfra
Ik kan sinds mijn laatste update niets meer doen? Geen spel spelen, chatten met mijn team, vissen voederen. Alles loopt enorm! Asap een oplossing aub? Wil ook contact opnemen binnen de app lukt niet...
Jammer dat de schelp bonus klopt niet. De eerste waar je ook klikt is altijd de hamer. Voorspelbaar dus maakt niet uit waar je op klikt
Leuke spellen maar erg moeilijk. Dus ik had het opgegeven.
Ik ben echt dol op het spel, maar het komt terug in het midden van mij terwijl ik een niveau speel en ik verlies voortgang alsof ik het niveau kwijt ben
Ik geef het 3 sterren. Het is een goed spel, maar de reden is dat er valselijk in de advertentie voor wordt geadverteerd. Als je hier kwam met de gedachte dat het een soort spel was met visgevechten, staat je niets te wachten. Het is een matching-game, een genre dat ik niet leuk vind, en die visgevechten komen zelden voor in minigames. Dat gezegd hebbende, het is goed in wat het doet, schattig en niet te veel advertenties.
Dit spel heeft zoveel potentie! Ze hebben deze geweldige minigames toegevoegd, maar aan het eind van de dag is het weer een Candy Crush-knock-off. Op niveau 4 heb je zo weinig zetten beschikbaar dat je genoodzaakt bent om upgrades en edelstenen te kopen, en je ziet bijna nooit de minigames die ze adverteerden. Ik hoop dat ze een systeem implementeren waar je kunt kiezen wat voor soort spel je speelt in plaats van gedwongen te worden tot één saai type.
Mijn scherm staat al 2 dagen stil, kan niets kopen in winkeltje voor 5 x spelen kan geen delen kan geen contact maken met mijn team kan geen bericht sturen met mijn team kan geen bericht sturen in het spel naar support, maar al app opbouw en opnieuw gedownload cache ontwerp mobiel aan en uit gezet wifi op en af Niets helpt !!! Niemand in Fishdomgroepen kunnen helpen iedereen wordt aan zijn veel overgelaten ...Schaam je! 😫😤😠
Je komt zonder je portemonnee te trekken op zeker moment niet verder, hoe fantastisch je ook scoort.
Milde beloningen als een hamer voor het openen van de teamkist, veel te goedkoop voor beloningen.
Ik was dol op dit spel en zou non-stop spelen, maar nu is het frustrerend geworden... minder zetten, meer moeten opblazen om bliksem te krijgen, getimede boosters in de pas wegnemen. Ik was blij om de uitdagingsniveaus in kopjes te zien omdat ik de vouchers wilde hebben, maar binnen een week ging het van 50 brons naar 20. Ik had net een uitdagingsniveau... 2 borden, 47 goud en 6 parels, allemaal te voltooien in 8 zetten . Dat is geen uitdaging... het is onmogelijk!!!
Ik heb meer dan 4 jaar gespeeld. Maar de service is slecht. Ik heb iets gekocht, niet gekregen. Ze zeggen ja dat heb je. Maar waarom zou ik daarover liegen?
Begint interesse te verliezen. je moet te veel spelen om een beloning te krijgen en het wordt alleen maar erger.
피쉬돔 (Fishdom) 퍼즐 gfy
Commentaar vd vissen is leuk! Wat zuigt is dat de inktvisjes soms niet komen opdagen. Dan heb je al weinig kansen over en komen ze pas na 3 zetten of zo weer tevoorschijn. Niet cool! Ik speel het spel nu al een paar jaar maar moet zeggen dat het wel minder is geworden. Veel fouten.
Moet te vaak worden bijgewerkt... en ik word voor de gek gehouden... aan het einde van het spel, met nog 12 vierkanten te krijgen, heb ik de mogelijkheid om nog 5 zetten te kopen. Dan verschijnt het aantal parels dat ik zal verliezen als ik het spel verlaat....het aantal is 100 parels ×2. Ik krijg 100 parels nadat ik het geld voor meer diamanten heb uitgegeven. Dat is .niet eerlijk